Žingsnis sukrėtęs viso pasaulio boulingą – „Brunswick“ įsigijo „Ebonite International“

Atrodo, atsikelsi ryte ir didelių pokyčių gyvenime nebus – kvėpuosi tuo pačiu oru ir saulė kils rytuose, o leisis – vakaruose. Bet tik ne šiąnakt. Iki penktadienio nakties viso pasaulio boulingo žaidėjai žinojo apie tris didžiuosius boulingo įrangos gamintojus. Vos per naktį vieno jų nebeliko. „Brunswick“ įsigijo „Ebonite International“ su visais jai anksčiau priklausiusiais prekiniais ženklais – „Track“, „Columbia 300“, „Hammer“, „Ebonite“, „Power House“ ir „Rubby‘s“.

Kaip praneša boulingo tinklapis Flobowling.com, dar tą pačią penktadienio naktį pagrindinė „Ebonite International“­­ gamykla Hopkinsvilyje, Kentukio valstijoje, buvo uždaryta. Visi joje dirbę 171 darbuotojas pirmadienį į darbą nebesugrįš. Produkcijos gamyba žaibiškai perkelta į „Brunswick“ gamykla Meksike. Tiesa, „Brunswick“ žada, kad iki 2020 m. sausio išeitinės premijos visiems darbuotojams bus išmokėtos.

Vėlų penktadienio vakarą surengtoje neeilinėje spaudos konferencijoje „Brunswick“ generalinis direktorius Corey Dykstra, paklaustas, kas laukia visų „Ebonite“ gerbėjų, buvo lakoniškas: „Ebonite ir jos produkcija turi milžinišką patirtį ir jau daugiau kaip šimtmetį kuria boulingo istoriją. Mes stengsimės tęsti jų kurtas tradicijas gamindami produkciją ištikimiausiems „Ebonite“, „Hammer“, „Columbia 300“ ir „Track“ gerbėjams“.

Taigi, kol kas neaišku, ar „Brunswick“ tęs „Ebonite“ produkcijos gamybą, ar, visgi, apjungs viską po karūnuotosios „B“ logotipu. Išlieka neaišku ir dėl pasaulinio lygio žaidėjų, tokių kaip Bill O‘Neill ar Tommy Jones, kontraktų, kurie buvo pasirašyti su „Ebonite International“ prekiniais ženklais. „Kai sužinojau – buvau nustebęs. <…> kai „Ebonite International“ įsigijo „Columbia 300“ ir „Track“, visi žaidėjai išlaikė galiojančias sutartis, taigi, tikimės, kad tas pats laukia ir mūsų. Laikas parodys, matysime, kaip bus.“ – žurnalistams sakė Tommy Jones.

Akivaizdu, kad boulingo pramonė darosi vis mažesnė ir mažesnė. Saulė mums gal ir toliau kils rytuose, o leisis vakaruose, bet boulingui saulė vieną dieną gali nusileisti ir niekad nebepakilti. Tai nebuvo vieno prekinio ženklo įsigijimas, kurį didžiosios boulingo produkcijos gamintojos gali padaryti taip pat lengvai, kaip jūs parduotuvėje nusipirkti kojines. Tai buvo grandiozinio masto pirkinys, po kurio turime likusius du didžiuosius gamintojus – „Storm“ ir „Brunswick“. Bet gal iš rinkos iškritus vienam iš didžiausių gamintojų, dabar saulė pakils ir niekad nebenusileis mažiesiems gamintojams? Kol kas aš linkęs paantrinti Tommy Jones – laikas parodys, kas bus.

ENJOYED? SHARE IT!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

YOU MIGHT ALSO LIKE

Close Menu
Scroll Up

Turite klausimų? Parašykite mums.